איך יוצרים נפח במטפחות בנוחות מושלמת?

נשים רבות שואלות איך יוצרים את הנפח המשגע הזה במטפחות ראש שחובשות הבנות הצעירות? יש כיום מגוון פתרונות שמאפשרים יצירת נפח במטפחת אך לכל אחת ואחת יש יתרונות וחסרונות שמשפיעות על אופן החלטת הנשים. נכון להיום קיימים בשוק שלושה אפשרויות ליצירת הנפח במטפחת הבעיה היא שלכולן חסרונות שיכולות לפגוע בחוויית החבישה של המטפחת. מה הייתן עושות אילו הציעו לכם את המטפחת המושלמת! כן, זו שתגרום לכולן לסובב אחריכן את הראש אבל כל זאת מבלי לוותר על נוחות מקסימלית?!

הסתקרנתן? אנו נפרט:

השיטה הראשונה: כובע ספוג
באמצעות מעין כובע שנסגר באמצעות סקוץ’ סביב לראש ומאפשר את ההתאמה של הכובע לראשה של החובשת. בתוך כובע זה מסתתר לו ספוג אשר יוצר את הנפח אותו מבקשת החובשת. את כובעי הספוג הללו לובשות נשים רבות.

החיסרון: הספוג נוטה להיהרס ולהיתקע בשיער / לא ניתן לשימוש עם מטפחות דקות.

השיטה השנייה: בסיס לכיסוי הראש
אף הוא מעין כובע שנתן לחבוש על השיער ומתחת למטפחת ואשר מתהדק על הראש בעזרת סרט קטיפה שאמור למנוע החלקה של כיסוי הראש. סוג זה בעצם משמש ככרית המונחת על הראש כאשר הגבהה או הנמכה של הנפח נעשה בעזרת קוקו השיער שמתחתיו.

החיסרון: הכובע לפעמים מתרחב ומחליק – לא ניתן לשימוש עם מטפחות דקות.

השיטה השלישית: מטפחות ארוכה
לא חייבים להיעזר בכובע מכל סוג שהוא על מנת ליהנות מנפח נוסף. כל שעלייך לעשות זה לבחור מטפחת מלבנית ארוכה אותה ניתן להניח על הראש ובעזרת הצלבה נכונה וקשירת מטפחת אחת או יותר ניתן להגיע לנפחים מרשימים לא פחות.

החיסרון: מחייב התנסות והשקעה רבה ושימוש במטפחות מסוימות.

השיטה הרביעית והחדשה!
מטפחת נפח של ליאת קטיפה, מטפחת ראש בעלת נוחות מושלמת! מטפחת ראש שניתן להתאים בדיוק לפי טעמה האישי של החובשת על ידי הוספה והסרה של אקרילן כך שניתן ליהנות ממראה מושלם הכולל הדרגה מושלמת שנוצרת באמצעות ליפוף שני רצונות קטיפה שמשמשות לחיזוק המטפחת על הראש, ליצירת מדרג מושלם וכמובן גם מונעות את החלקת המטפחת ברוח או מכל סיבה אחרת.

המטפחת המושלמת מגיע כסט מסודר ואותו ניתן לחבוש גם ללא שימוש במטפחת נוספת מאחר והיא נראית נפלא ומרגישה נהדר כך שנשים עושות בו שימוש בבית פנימה ובחוץ בכיף ותוך קבלת מחמאות מכל עבר וזאת ללא התפשרות על התחושה הנעימה ובדים מסוגננים וצעירים שניתן לקשור מעליו.

4 thoughts on “איך יוצרים נפח במטפחות בנוחות מושלמת?

  1. אורלי נהרי אומר:

    את נראת מקסימה חבל שאת המטפחות שלך לא ניתן להשיג בצורה זמינה יותר למשל בחנויות אלא להזמין טלפונית בלי מדידה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *